perjantai 18. joulukuuta 2015

Vähän vielä

Kyllä, se on nipussa. Melkein.
Tänään aloiteltiin vetarilla, otin hyllystä ihan tehtaan paketissa olevan vetarin. Eipähän jääne siitä sitte kiinni. Siitä sitten sisälokaria ja päälilokaria ja kas se kartturin nurkka rupesikin olemaan jo valmis. Tapit konepellin lukoille, valot paikalleen ja kuskin puolelle vetari. Perhana, kyllähän se siitä vaan valmistuu. Vaihdelaatikosta löytyy pykälät, eli oltais vähän niinku testireissu kunnossa.

Ei nyt aivan kuitenkaan, ilmanputsari puuttuu niin en viitsi vielä kovin pitkiä aikoja käyttää moottoria. Se kun on erinäisten sattumien johdosta vieläkin matkalla, vaikka 1,5kk sitten tilasin. Sitten toki tarttisi käyttää moottoria sen verta kauan, että saa ilmat pois jäähdytysjärjestelmästä. Pohjapanssariakaan ei ole, kun sitä vanhaa ei kyllä millään taida saada käyttökuntoon. Sitten tarvitsisi tehdä johdotukset tuolle päävirtakatkasijalle ja saada se konepeltiin kiinni niin hyvin ettei pyörisi koko katkasija sitä käännettäessä...

Että ei tässä se tekeminen kyllä vielä lopu ja tallin toiselta puolen voi sitten jatkaa.

1 kommentti:

  1. Itsellä kävi vähän samallailla vuosikymmeniä sitten ja pohjapanssari meni samallaiseen kuntoon.Jos toi Sinun panssari on duralumiinia niin on yhtä sitkeää kun teräs.Itse sain sen jotenkin taikinoitua kelvolliseksi kun työmaalla oli 30mm paksu pöytälevy , panssari siihen isoilla ruuvipuristimilla kiinni ja isoa lekaa päälle eikä sittenkään helposti oiennut.Toi Sinun panssari voisi oieta jos olisi asfaltti tai betoni alla ja jollain raskaalla esim.pyöräkoneella ajaisi päältä tai kauhalla kopauttaisi. t.Esa

    VastaaPoista