Niputuspäivä. Nopean toiminnan päivä, lukuun ottamatta öljyjen valuttamista laatikkoon. Siinä kun auto oli käyntikunnossa rupesin jo pohtimaan, että mitäs sitten tekis.
Onneksi muistin ja hokasin sen ylimääräisen varoitusvalon. Aavistus oli, että johtuisi laturin johdoista tai tarkemmin johtojen liitoksista. Joten eikun ahtaiseen väliin tekemään uusia liitoksia ja koittamaan. No mutta perkele, se valohan sammui. Oli siis onneksi halpa ja helppo vika, kunhan se ei vaan Limingan kisan aikana ole aiheuttanut minnekkään vaurioita... Mitään tietoa kun ei siitä ole, mitä se koko kisan ajan teki/oli tekemättä.
Varaosaraatoakin vähän purin eteenpäin ja otimpa malliksi yhden vaihdelaatikon kannatinpultin irti, niitä kun tarvitsisi hakea lisää. Viimeksihän pultteja on haettu vaihteiston kuoren kanssa, koska ne pultithan 1,5 vuotta sitten katosivat kisassa, eikä ollut hyllyssä silloin ylimääräisiä alkuperäisiä missään. Silloin ne taidettiin ostaa vähän arpapelillä ja en muista minkä takia tuon pituiset valikoituvat. Nykyään käyttämäni pultit kun ovat näemmä selvästi lyhyempiä mitä alkuperäiset. Josko nyt mallikappaleiden kanssa saisi ostettua edes lähemmäs oikeamman mittaiset...
Pohjapanssariin uudet ruuvit ja "madalluspalat" (ottavat näemmä jonkin verran joka kisassa osumaa...) niin autohan olisi viivalle valmis. Parin viikon päästä olisikin tarkoitus mennä testaamaan...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti