Pikkuisen pidetty nyt tietoisesti taukoa. Auton kyllä kävin silloin edellisen kirjoituksen jälkeen katsastamassa ja moitteitta se läpi saatiinkin. Mitä nyt katsastusta edeltävänä iltana 3-4h purettiin-kasattiin-purettiin putkistoa, että saatiin päästöt kohdilleen...
Eilen totesin, että pakkohan sitä ois varmaan taas "kisakuntoon" auto laittaa. Samalla toteutin ajatuksen perän nostamisesta. Ne paljon parjaamani etupään korotuspalat siirtyivät nyt takatolppien päälle ja periaatteessa noin sentin verran pitäisi perän nyt olla korkeammalla mitä aikaisemmin. Se, että onko tällä mitään vaikutusta, jää nähtäväksi. Minä kun edelleen kaihoisasti kaipailen Skodan ajo-ominaisuuksia, sillä kun tiesi aina kääntäessä, että se auto myös kääntyy. Teoriassa nyt perän pitäisi vähän paremmin irrota.
Kisarenkaat alle, lainapenkki autosta pois ja valmista. Auto käyntiin ja kaikki kunnossa. Juuri pois lähtiessä tosin huomasin yhden letkun ja tajusin, että jarrutehostajahan on vielä kiinni. Jäi siis vielä pikkujuttu seuraavaankin kertaan.
Loppukauden kilpailusuunnitelmakin rupeaa olemaan kasassa, kuukauden päästä sprinttiä ja sitten vielä viimeinen RSJM-kilpailu. Tänäänhän se sarja olisi jatkunut, mutta mitä kuvia nähnyt ja juttuja kuullut, niin ehkä ihan hyvä vain ettei lähdetty ei omalla eikä lainakalustolla. Kyllä, minulle tarjottiin myös lainakalustoa sinne, mutta se kariutui useiden asioiden summana.
Jokohan sitä taas pikkuhiljaa siirtyisi sen toisen auton kimppuun...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti