maanantai 18. syyskuuta 2017

Vikadiagnoosi

Eilinen ilta sitten tutkiskeltiin sähkökaavioita ja kyseltiin itseäni viisaammilta apuja. Viiksipaketista olin poistanut yhteensä kaksi johtoa. Nämä kaksi johtoa kun menivät airbagien ecuun, jolloin tulkitsin niiden olevan turhia. Väärin tulkittu.

Nimittäin en sitten tullut älynneeksi, että kun sama johtonippu meni toisesta päästään auton "sydämmeen" eli BSI-laatikkoon, toimi johto siis viiksipaketin yhteytenä auton väyläjärjestelmään... Eikun kaivamaan poistetuista johdoista kuvan johdot (onneksi säilytin johdot...) ja sitten kaavioita uudestaan tutkailemaan, että minnes se pitää laittaa kiinni toisesta päästään. Sitten aamulla availemaan liittimiä ja laittamaan johdot paikalleen, onneksi nämä olin purkanut liittimistään asti, enkä katkomalla sivuleikkureilla... Täten tämä vaihe onnistuikin yllättävän vaivattomasti.

Eikun starttaamaan ja muutaman yskäsyn jälkeen sehän herää henkiin! Putkistosta puuttuu puolet joten käyntiääni on melko raaka ja savut tulevat kaikki konehuoneeseen. En viitsinyt kauaa sitä käyttää, mutta nyt se olisi valmis liikkumaan omin voimin kärryyn jotta saataisiin se loppuputkisto...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti