Innostuin heti uuden vuoden kunniaksi menemään tallille niputtelemaan koteloa kasaan. Maalipinnasta tuli mallia kaukaa hyvä, ei siitä sen enempää...
Eikun tyhjää koteloa kiinni pihdillä konepeltiin niin saa merkkailtua reikien paikkoja. Konepelti kun on alumiinia, ei siihen poraaminen aiheuttanut suurta vaivaa. Sitten taas mutteripihdin kimppuun, sitäkin taisin osata nyt käyttää paremmin kuin silloin Daihatsu aikoina, ainakin nopeasti ne niittimutterit peltiin kiinni jäivät. Sitten vähän kairaamaan kotelon reikiä oikeaan kulmaan jotta pultit menisivät pellin kanssa samaan linjaan. Ja kas, siinähän se olikin.
Kiinnitys on nyt viidellä pultilla ja äkkiseltään on kyllä todella piukassa kiinni. Jopa niin piukassa, että vähän pelkään kotelon halkeamista. Ballastit kiinnitin koteloon ja umpiotkin, mutta polttimot puuttuvat vielä. Siksi johdotuksen tekemiseen ei nyt voinut ruveta. Enkä kyllä vieläkään osaa päättää millaisen pistokeratkaisun sitä tekisi... Kaikki pienemmät pistokkeet kun tuntuvat olevan 2-napaisia, jolloin niitä tarvittaisiin kaksi. Minulla kun on kaksi katkaisijaa, jotta reunimmaiset ja keskimmäiset saa kytkettyä päälle tarvittaessa erikseen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti