Eikun moottorin kimppuun. Ajatuksena kun olisi se ralliautonkin moottori tuohon pukkiin nostaa, niin täytyy tämä paloiteltava saada alta pois.
Tämä on nyt sitten ensimmäinen kerta kun tälläiseen urakkaan lähden. En ikinä venttiilikoppia pidemmälle ole itse moottoria purkanut, Daihatsun kannen avausta olen vierestä kerran katsonut. Nytkin vielä lähinnä päälipuolelta osia purin, ne nyt joka tapauksessa pitää saada tieltä pois.
Näitä osien eroavaisuuksia on hauska katsella Peugeotin tietopalvelusta. Esimerkiksi latureita on tehdas laittanut 15:sta erilaista tyyppiä, mutta kaikki sellaisia että sopivat ristiin. Käytännössä tässä purettavassa on esimerkiksi 80A laturi kun kilpurissa puolestaan 90A laturi. Jätetään nyt varalle tuollainen 80A laturikin, senkin kun pitäisi komeasti riittää teholtaan...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti