Pakkohan se oli tallille lähteä, jos vielä kautta ajatteli jatkavansa. Auton pikainen tarkistus oli päällimmäisenä agendalla ja samalla mahdollisten vikojen korjaaminen. Vikalistasta tuli erittäin pitkä, kuvassa näet vaihdetut osat.
Tuo tulpanjohto rupesi jo Rantarallissa vähän temppuilemaan. Hoiti kyllä virranjohtamisen, mutta ei halunnut pysyä paikallansa. Nousi aina joka pätkän aikana tulpan päältä hieman ilmaan. Vaihdoin tilalle yhden vanhoista tulpan johdoista ja se napsahtikin heti paljon jämäkämmin paikallensa. Kone käyntiin ja kaikki hyvin, ei paha korjaus.
Muilta osin olikin melko helppoa, mitään erikoisempaa ei missään näkynyt, joten mikään ei auton puolesta estäisi kauden jatkamista. Toki tolppien yläpäät oli hieman löystyneet, pitäisiköhän lisätä toiset mutterit päälle... Hieman ihmetytti, että kartturin takanurkka oli kerännyt moninkertaisesti enemmän hiekkaa mitä muut nurkat. Oltiinko me vallan se puoli edellä liipissä...
On tää kyllä mukavaa, kun ei tartte kisojen välissä laatikkoa tai moottoria olla irrottamassa...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti