Aika tuttu kuva eikö? Se on kyllä ihan tuore vaikka äkkiä voisi luulla sen olevan vanhoja.
Kävin sitten parissa akkuliikkeessä lisää tänään. Molemmista sama sanoma, tää akku on ihan täysin kunnossa. Täh? Mitenhän se nyt on muka mahdollista... Noh tallille, akku kiinni ja starttaamaan. Ja se käynnistyy heti ensimmäisellä yrityksellä. Mielenkiintoista...
Vaan yksi asia ei muutu vaikka laturikin on vaihtunut. Se perkeleen jarrunesteen varoitusvalo palaa aina vaan. Jokin sähköjärjestelmässä on edelleen sekaisin/rikki. Latausta tulee kyllä n. 13.5V tyhjäkäynnillä, joten se pitäisi olla nyt kunnossa. Akku kunnossa ja sitä jarrunestettäkin on. Mikä hemmetti siellä nyt riivaa? Loppuu nimittäin ideat täysin.
Joten tässä kohtaa pidetään vähän tuumaustaukoa ja viedään auto hitsattavaksi. Kumma juttu kun se ohut japanilainen pelti ei oo yhtään ittestään vahvistunut...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti