Soittelin oikojalle ja hän kehoitti ottamaan tekniikan pois ennen oikaisua, jotta heillä on paremmin tilaa suoristella autoa. Tämä selvä, eikun irroittelemaan kaikki jotta voi nostaa tekniikan pois...
Aloittelin pohjapanssarista joka ei sitten oikein millään sieltä halunnutkaan ulos tulla. Erinäisten työkalujen ja taiteiluiden kautta se kuitenkin irtosi ja aika äkkiä voi todeta, että ei tartte tätä oikoa... Mutta työnsä teki täysin, yhtään osumaa moottoriin tai vaihdelaatikkoon ei ole altapäin tullut.
Vetareita irroittelin ja samalla paljastui, että kartturin puolen vetari on ottanut siipeensä. Ainakin sisäpään kumi jostain syystä haljennut ja toki vetarissakin jälkiä kun tuli tuli koriin asti kiinni. Eikun vaihtoon...
Irroitin myös kallistuksen vakaajaa, tosin vain yhden kiinnityspisteen koittaakseni teoriaani sen vaikutuksesta pyörän paikkaan. Otin irti etupalkissa olleen kiinnityspisteen, kun se puoli palkista tuli sisään jonkin matkaa. Ja kas samalla hetkellä kun saan pultin auki siirtyy tanko eteenpäin. Sitten kun vielä käsin avitti niin pyörähän olikin suoraan jo oikealla paikallansa. Eli tukivarsi saattaisi olla jopa ehjä.
Yhtä kaikki nyt voinee jo varmana sanoa ettei Taikaratsua nähdä viivalla tänä vuonna. Mielummin korjataan kuntoon rauhassa ja samalla tehdään siihen ensi vuoden sääntömuutoksen vaatima päävirtakatkasija ulkopuolelle.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti