Voisikin ottaa tässä kohtaa katsauksen vuoteen 2015. Oli monilta osin outo vuosi.
- Ilmoittauduin 4 kilpailuun ja kaikissa oltiin viivalla.
- Yksi kilpailu jäi kesken, taino tavallaan se sprinttikin...
- En edes harrastuksen aloitusvuonna osallistunut näin vähään määrään kilpailuja, kuvastaako se motivaation vai rahan puutetta? Molempia.
No mihin sitä rahaa sitten meni...:
- Ilmoittautumiset, ~ 1100€, johon toki kartturi jälleen toi n. puolet
- Majoituksia + polttoaineita + syömisiä, ~400-500€, majoituksista tingittiin, sillä Limingan reissu ainoa majoituksella
- Huollot... Vaihdelaatikkoremonttia x2, pakoputki, akku + kaiken näköistä pientä, ~1200-1500€
- Renkaat. 0 rengasta on tänä vuonna ostettu. Taisin keväällä vanhoja kesäpyöriä 4 kappaletta myydä. Sillä rahalla sai ehkä auton katsastettua.
- Vakuutukset ja verot, n. 100€. Ollut suurimman osan vuodesta pois liikenteestä niin eipä paljoakaan kertynyt.
- Treenit, 50€
- Yhteensä, n. 3500€, josta kartturin osuus n. 550€
Toki asia mitä ei tässä laskelmassa ole, on tuo ulosajo. Onhan se fakta, että kallistahan se on. Tällä hetkellä vaurioiden korjaamisen kokonaisarvio lienee n. 700-1000€. Ottaen huomioon, että peltiosat ja tekniikkaosat löytyy hyllystä niin melkoinen hinta se tuokin. Totuushan siinäkin on se, että se oli vain ajan kysymys, koska se ensimmäisen kerran napsahtaa...
Mitä sitten ensi vuonna?
Välivuosi.
Ei, ei totaalinen välivuosi, mutta mitään sarjaa ei tulla kiertämään. Talvella ajetaan ehkä kisa tai kaks (tai ollaan ajamatta) ja kesällä sitten muutama enemmän. Aluksi rakennellaan autot kuntoon...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti