Siellä se taas lepää. Pikkasen meinasi taas ahdistaa mutta parin tunnin urakan jälkeen oli paikallansa. Aluksi näytti pahasti sille, että kannakkeetkin olisivat saaneet kipeää, mutta kun tunkkasi nosturin lisäksi oikeasta suunnasta niin aivan oikeaan linjaanhan se asettui.
Sitten arpomaan, että mihin mikäkin johto tulikaan taas kiinni... Yllättävän hyvin sitä muisti ja eihän tässä nyt vielä niin kauhean paljoa edes sitä sähköviidakkoa ole. Pakkohan se sitten oli lyödä akkukin hetkeksi kiinni ja koittaa. Virrat syttyy, hyvä. Starttaiskohan se... Starttaa ja hörähtää käymäänkin! No perhana, taidettiin kaikki saada takaisin paikalleen oikein. En sen enempää käyttänyt kun ei vielä jäähdytintä kiinni ollut eikä jäähdytinnesteitäkään toki.
Sekin oli vielä ihan pakko koittaa, että mites se jäähdytin asettuu ja kyllä se aavistus piti kutinsa. Pakosarjan ja jäähdyttimen väliin jäi selvästi enemmän tilaa. Se voi tehdä ihan hyvää jäähdytystehollekkin.
Konepelti paikalleen ja kun sekin näytti juuri niin hyvältä mitä oletinkin, voi vain olla tyytyväinen. Nyt alkaa sitten niiden kaikkien "pikkuhommien" tekeminen. Siinäkin voi aikaa yllättävän paljon mennä...
Toivottavasti et käyttänyt paljoa jos hammashihna pyörittää vesipumppua ja sielä vesipumpun akselitiivisteenä ns.mekaaninentiiviste eli joku hiilirengas sen vastineena keraaminen tai stelliittirengas.Näitä ei auttaisi kuivana pyöritellä vastakkain,mutta eikohän niissä ole sen verran glykoolia jäljellä ettei vauriota ole tapahtunut. t.Esa
VastaaPoistaIhan pari sekuntia oli käynnissä, että sai todettua kytkentöjen menneen siltä osin oikein...
Poista