lauantai 12. maaliskuuta 2016

Etenee

Etupään iskareita odotellessa, ajattelin siirtää johtonipun takaisin autoon. Tässä kun oli moottori irroitettu johtosarjan kanssa, mutta ainakin omasta mielestäni se on helpompi laittaa takaisin ilman sitä. Tuli aika äkkiä huomattua, että ei muuten olekkaan täysin samanlainen mitä ralliautossa... Tässä on käytetty useammassa kohtaa liitintyyppiä, jossa on ohut metallilanka pitämässä paikallaan liitintä. Ihan hyvähän se sinänsä on, mutta millä perkeleellä sinne saa meisseliä sen verta, että saa irti... Tunnin tappelun jälkeen sain kaikki liittimet irti ja pystyin siirtämään johtosarjan takaisin konehuoneeseen. Kytkin johtosarjan kiinni ja akku paikalleen, perkales kojetauluun syttyi merkkivalokin! Positiivista, ettei taida olla tarvetta koko johtosarjaa käydä läpi...
Seuraavaksi tarvitsisi tehdä moottorin läpikäynti. Laturi ja startti siitä puuttuu. Startteja löysin kahta erilaista ja laturinkin löysin. Laturin liitännät ovat erilaiset mitä ralliautossa, mutta onneksi oli sattumalta juuri näillä liitännöillä. Eiköhän joku spesialisti ne minulle tarkista, tai sitten täytyy ostaa uudet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti