Pienen paussin jälkeen oli hyvä palata tallille. Sprinttiautohan oli kisan jäljiltä jätettynä ja pieni aavistus oli mikä yksi juttu siinä pielessä olisi. Huomasin jo ennen kisaa, että se ei jostain syystä ladannut. Koska laturi oli tarkistettu ehjäksi olisi johdotuksessa oltava jotain vikaa. No ennen kisaa huomasin, että sehän oli laturin päästä vain käsin kiristettynä, heilui ihan miten sattui johto. En siihen siinä kohtaa sen enempää perehtynyt, johto kiinni ja kisaan. Kisan aikana sen kyllä huomasi, että virrat tuntuisivat olevan vähissä, sisäpuhallin kun ei millään halunnut lähteä pyörimään. Joten eikun mittari käteen ja mittailemaan!
Laturilta tulee niinkuin pitäisi, yli 14V, mutta se sama ei tule akulta... Johto on piukassa, joten sen on yksikertaisesti oltava rikki. Uusi johto ja uudelleen testaamaan. Bingo! Hienosti näemmä koko kisa ajettu pelkän akun voimalla...
Sitten ralliauton kimppuun. Se puolestaan on seissyt paikallansa sitten jäähdyttimen vaihdon. Tästä syystä siinä oli edelleen piikkirenkaat alla. Niin pessimisti en ole, etteikö se liikkuisi ennen seuraavaa talvea, joten edes siviilirenkaat alle. Samalla tuli viimeisteltyä se viimeinen silaus mikä jäi talvella tekemättä. Tarrat hinauslenkeille puskuriin. Ja kyllä, tällä kertaa ihan oikeat tarrat, ei itse jesarista tehdyt tai itse spraylla maalatut. Kieltämättä on melko paljon siistimmän näköiset...
Ja niin taitaa siitä trailerista selvitä vaan uudella pultilla, kumma juttu että jarrut on erikoiset jos pultti yhdistää aisan ja jarrun...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti