Kasaaminenhan on teoriassa kaiken takaisin laitto päin vastaisessa järjestyksessä mitä purkaessa. Toki aivan kaikkeahan ei takaisin tule. Ensimmäinen suunnitelma itselläni oli kasata sisusta ja erityisesti kaikki mitä kojelaudan sisälle tulee. Joten ensimmäiseksi pujoitettiin moottorin johtosarja takaisin paikallensa.
Kasausvaiheessa on myös tärkeää muistaa laittaa kaikki aina kiinni asti jos se on jo pysyvästi siihen jäämässä. Kiristelen konehuoneessa maajohtoa jo paikallensa kunnes räikkälenkki lipeää käsistä. Hetikinen, minne se oikein tippui???
Olin aikaisemmin jo vähän ihmetellyt, miksi runkopalkin päällä oli punaista teippiä laitettu jarruputkien alle. Noh räikkälenkkini paljasti syyn. Sieltä altahan löytyi reikä suoraan runkopalkkiin sisälle ja luonnollisesti räikkälenkkini tippui syvälle runkopalkkiin. Siitä alkoikin sitten pelastusoperaatio.
Parin tunnin operaation jälkeen sain räikkälenkin pelastettua, onneksi tallista löytyi magnettinostin. Ja onneksi auton sisältä pääsi runkopalkkiinkin sisälle niin sai suoritettua onginnan. Musta aukko puolestaan sai nyt vahvemman kerroksen sinistä teippiä.
Blogi rupeaa lähestymään taas nykyhetkeä, nämäkin sattumukset ovat alkukuulta. Nykyhetken juttuja on myös Facebookissa sekä Twitterissä mistä voit lukea miksi minulla on kuva pinosta rallirenkaita galleriassa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti