Oli syytä käydä auto läpi nyt testien jäljiltä ja samassa korjata ne muutamat jo tiedossa olleet ongelmat.
Taaempien kuraläppien jäänteet poistin, kun eivät kerran kestä siellä niin turha pitää. Seuraavaksi työn alle tuo heikoksi paljastunut käsijarruvaijerin kannatin. Toiselta puoleltahan se jo meni testeissä poikki, joten oli syytä tuo vielä ehjäksi jäänyt muuttaa myös. Korvasin muoviset ratkaisut letkuklemmarilla, aika näyttää tarvitseeko keksiä jokin vielä jykevämpi ratkaisu.
Konehuoneessa oli tasan yksi operaatio, mutta sitäkin sotkuisempi. Nimittäin hanttarin vetarin sisänivelen kumi oli jäänyt löysälle ja lopputulos on sotku. Sitä koitin mahdollisimman paljon siivoilla, sitten lisätä niveleen uutta rasvaa ja lopuksi uusin vielä metallinippusiteen. Josko pysyisi nyt sitten piukassa niin ei tarvitsisi taas siivota...
Pultteja ja muttereitakin kävin läpi, josko siellä olisi löystymistä havaittavissa. Mutta ihme kyllä, ei ollut. Ei sitten niin missään. Se on jonkin asteinen yllätys, mutta ehdottoman positiivinen sellainen. Täten sitä voisi taas lähteä jonnekkin vähän ajelemaan...
Mutta ennen sitä taas hetkeksi eMotorsporttia, Nürburgringillä. Sunnuntaina aika-ajo ja maanantaina kisaa...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti