Vihdoin päädyin tallille viimeistelemään edellisen kerran hommia. Tämä tarkoitti lähinnä taka-akselin suojauksen loppuun viemistä. Se, että kestääkö kuvan taideteos käytännössä testaan ensi viikolla.
Takapäähän tuli jälleen kerran myös uudet jarrulevyt, vasta neljännet minun omistusaikanani. Sehän on syy miksi on tähän suojaus/kaavin operaatioihin edes lähdetty. Ei oikein järkevää / kuuluisikaan kulua lähellekkään tätä tahtia. Nimittäin nyt vasta ensimmäistä kertaa huomasin että paloissakin alkaa kulumaa olemaan. Toki huvittavaa on, että edessä ei ole vielä mitään tehty.
Samalla reissulla pohjapanssari takaisin paikalleen, tällekkin joutui tekemään uudet kannattimet takapäähän ja samalla vaihdoin nekin vähän vahvempaan materiaaliin.
Ensi viikon megahelteeseen siis vähän testailua ohjelmassa ja sitten elokuussa taas oikein kelloa vastaan jossei mitään ihmeellistä tule.
Miten se niitä levyjä syö?
VastaaPoistaHiekkaa ja pölyä kertyy niin paljon, että jokainen jarrutus on niiden höystämä. Eli jokainen jarrutus on kuin hiomapaperilla hioisi levyä.
Poista