Viikonloppuna käytiin ajelemassa helteessä. Täytyy sanoa, että positiivinen yllätys, kaikki toimi ja lämmötkin pysyivät ihan ongelmitta kurissa. Kuraläppien kiinnitys vaatii vähän lisätyötä, nippusiteet eivät ajamista kestäneet. Tämä toki oli vähän oletettavissakin.
Testien jälkeen käytettiin auto pyöränlaakereiden uusinnassa. Tämä ihan siksi, että ei ole mitään tietoa koska laakerit on uusittu ja keväällä kuntokatsastuksessa yhdestä huomautettiin jo. Tosin klappi katosi kiristämällä napamutteri tuolloin, mutta parempi pelata varman päälle.
Tänään sitten auto tallille takaisin ja pieni yllätys samalla. Kärryllä pieni lammikko nestettä. Sormitestaus paljastaa nesteen öljyksi. Konepelti auki ja kas sitähän on kyllä panssarin takaosassakin ihan näkyvästi. Mitään näkyvää vuotoa ei tosin löydy mistään.
Aivan satavarmuutta ei vielä tuosta ole, mutta tällä hetkellä paras veikkaus, että on päässyt vetoakseli vähän ulos laakerin vaihdon yhteydessä ja tiputtanut vaihteistoöljyä panssarille. Tässä kun kuljettajan puolen vetoakselissa ei ole mitään lukitusta niin pääsee irtoamaan aika helpollakin...
Mutta koska tämän vakavampia ongelmia ei ole ilmennyt, pistettiin sitten jo ensi kuulle pariin kilpailuun paperit sisään!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti