Porailin tänään reikiä konepeltiin ja valopatteriin. Melko jytyä tekoa tuo valopatteri, tai sitten ehkä poranterissä on sanomisen varaa... Sen verta työlästä tahtoi reiän saaminen olla. Pelti sen sijaan oli hyvinkin pehmeää ja ohutta... ei oo Japanin pojat suotta ylimäärästä käyttäneet. Tosin luonnollisesti osuin konepellin ainoisiin tukipalkkeihin jokaisen reiän kohdalla. Saavutus sekin.
Pihtien kanssa rupesin sitten muttereita puristelemaan peltiin, eihän sekään nyt täysin ongelmitta mennyt. Het ensimmäinen kun halusi jäädä väkisin pihtiin kiinni, eikä olisi millään halunnut irrota. Pari muutakin oli yhtä hankalaa tapausta ja kaiken tämän jälkeen en meinannut saada adapteri -palaa irti pihdeistä. Kai minä siinäkin jotain taas väärin tein, jotta näin kävi. Onnekseni (ehkä) en tiedä mitä.
Kaikesta huolimatta valopatteri on kiinnitettävissä konepeltiin nyt. Viidellä pultilla se siihen kiinni tulee. Hieman se näyttäisi olevan ehkä ylhäällä, mutta testaaminen sen sitten kertoo. Huomenna ajattelin tehdä viimeiset johdon pätkät jonka jälkeen voisi ruveta säätelemään ja testaamaan valoja. Pieni ongelma on vielä noiden säätöjen kanssa kun ovat pirulauta jollain ihmeellisellä ristipääkannalla nuo säätöruuvit... Mutta eiköhän niitäkin tarpeeksi saada säädettyä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti