Siinä se nyt on, melko erikoisen paikan rattaan palaset valinneet ulostautumiseen. Laatikkoa kun heiluttelee kuuluu ylimääräisten palasten kolinaa... Toivottavasti olisi nyt vain perävälityksen rattaita ja välityssarja olisi itsessään ehjä. Kuoristakin menee periaatteessa vain toinen puoli vaihtoon. Noita vakiorattaita kun olisi tallissa irtonaisena valmiina, kuten myös kuoret. Laatikko saatiin irti suht vaivatta ja aika helpolla saatiin vakiolaatikkokin sinne suurin piirtein paikallensa. Että eiköhän tiistain ilmoittautumiseen mennessä saada koitettua, että menee vaihteet päälle...
Vakiolaatikko on kyllä melkoisen erilainen mitä tuo. Laskeskelin, että kolmosvaihteella saavutetaan sama nopeus mitä vitosen rajottajalla välitetyssä... Eipähän tartte turhaan paljoa vaihteita vaihdella...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti