Meininkin sitten heti tänä aamuna laittelemaan autoa. Vara-autosta etutolpat irti ja vakiotolpat tilalle, piece of cake. Vaan sitten kun rupesin noita tolppia kattelemaan niin hetkinen...
En näitä koskaan oikeen tullut tarkemmin kattoneeksi, niin jo pelkkä korkeussäädön löytyminen oli yllätys. Toki käytännössä tarkoittaa jousen vaihtamista, muttei paha homma tarvittaessa. Vaan suurempi yllätys löytyi tuolta yläpäästä. Siellähän olikin tehty vähän säätöä ja uniball-kiinnitys. Harmi vaan, että vakioreikiä käytettäessä se säätö on caster-kulmalle eikä camberille...
Toisesta tolpasta oli kadonnut jossain vaiheessa jousen ylälautanen, joten eikun penkomaan sen auton mukana tulleita koneistettuja osia. Sieltähän löytyi kyllä lautaspari, mutta vielä jäi pari "väliprikkaa" uupumaan, jotta noista olisi valmiit saanut. Voi olla, että joudutaan vaihtamaan toisen auton poikkituki, nykyinen kun ei periaatteessa tähän sovi.
Ensiviikolla metsästämään prikat niin saadaan tolpat paikalleen ja auto kisakuntoon.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti