Intoa vähän löytynyt, joten eikun töiden jälkeen nokka kohti tallia. Aloittelin katselemalla sitä pakoputkea, oletin sen tippuneen kannakkeestaan kun oli takana oudossa asennossa. Todellisuuus olikin vähän toinen, sillä siellä se oli ihan normaalisti kannakkeessaan. Ilmeisesti päässyt pyörähtämään jokin liitoksista, noh se on pelkkä esteettinen haitta joten antaa olla.
Sitten perinteiseen vaihteiston irroitusjumppaan. Siinä sivussa sitten tulin laittaneeksi jarrustehostajaan mielestäni paremman tulppauksen. Ettei olisi tuo pelkkä teippitulppaus vähän vuotanut ja täten päästänyt ilmaa jarrujärjestelmään...
Laatikon tullessa maahan käänsin katseeni niihin kannakkeisiin. Melko mielenkiintoisiahan nuo ovat ja niiden kiinnityssysteemit varsinkin. Siinä on japski-insinööri pikku hetken viettänyt suunnitellessaan noita. Vai miltä kuullostaisi pakoputken alta lähtevät korin läpäisevät pultit tuohon takakannakkeeseen? Onneksi pakoputkessa on siinä kohtaa sattumalta laippaliitos niin sai avattua putken pois tieltä, että sai tuon auki.
Onhan nuo kannakkeiden kumit kyllä elämää nähneet, että eise niiden uusiminen/muuttaminen todellakaan huono idea olisi. Moottorin pään kannaketta en vielä irroittanut, täytyy sen osalta vielä harkita.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti