eMotorsporttia ajeltiin taas sunnuntaina ja maanantaina. Aika-ajosta tuli lähtöruuduksi peräti 20, joten toiveet SM-pisteistä olivat olemassa. Ensimmäisessä lähdössä loppui ensimmäisessä mutkassa tila, joten jouduttiin vähän nurmikon kautta menemään, sen jälkeen parit ohitukset, mutta suurin osa porukasta oli jo karannut joten suurimmaksi osin vain ajelua. Maalissa sijoitus 19. Toinen lähtö sujui hyvin, ohituksia parit ja kisakumppaneiden ulosajojen myötä sijoitukseksi peräti 14, ja täten koko kisan tulos 17. SM-pistetili tässä lajissa vihdoin avattu!
Tänään puolestaan käytiin tallilla tekemässä korjauksiin löydettyihin vikoihin. Luonnollisesti aloitettiin takajarrusta, varaosa-autosta pultti ja valmista. Ainoa selitys pultin irtoamiselle on se, että olisi jäänyt löysälle. En oikein usko, että sillä kivellä olisi osallisuutta.
Käsijarruvaijeri ripustettiin takaisin koriin kiinni ja siinä samalla tuli samaisesta takanurkasta huomattua reikä. Takakontti auki ja tosiaan, siellä oli suora reikä aukinaisena. Tosin vierestä löytyi myös se kumitulppa joka siinä oli ollut. Totesin, että tulppa ei enää tehtäväänsä hoida, joten pultti - 2xprikka - mutteri yhdistelmä tilalle.
Sitten siirtyminen ohjaamon puolelle. Minun puolen ovenkahva petti loppuvaiheessa kisaa ja koska poraruuvi ei tunnu nyt millään siinä pysyvän, päätin tällä kertaa laittaa sen popniitillä kiinni. Katsotaan kauanko se kestää... Sitten muuttamaan penkinraudan pultteja, huomautettiin katsastuksessa ihan aiheellisesti että on aika terävät pultin päät jotka ottavat kiinni lannevyöhön. Kisan ajaksi laitettiin teipit pehmentämään, mutta nyt käänsin pultit toisin päin niin eivät osu enää. Mutta sitten tuo bensapumpun tarkistusluukku. Kisan tauollahan sinne tehtiin tuo kuvan patentti ja nyt mietin mitähän siihen keksisi. Vai antaisiko tuon olla? Kuitenkin tarvitsisi olla suhteellisen helposti avattavissa jotta pääsee pumppuun tarpeen vaatiessa käsiksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti