Flektin mysteeri ratkesi aika nopeasti. Ei se virtaa kaivannut, maata sen sijaan... Sitten vaan auto ulkoisesti kasaan ja kaikkia pikkunippeleitä laittamaan. Kaunishan tämä auto ei missään mielessä ole, mutta se ei omasta mielestäni ole kovin oleellista.
Autoa kun käytin niin konehuoneessakin vähän sauhua tulee... Perhana kun tietäisi varmaksi, että miksi. Tälläisessä 10 vuotta seisoneessa voi olla ihan luonnollisiakin syitä, että savua tulee, mutta toisaalta voi olla merkki jostain vakavammastakin. Auto käy kyllä ihan nätisti, ei sinänsä ole mitään murhetta. Reagoi kaasuunkin jne.
Pienen koeajolenkin tein jotta sain vähän vaihteita ja jarrujakin koitettua, eipä niissä mitään vikaa vaikuttaisi olevan. Mutta ohjaus... voi helkkari soikoon. En ole ikinä ajanut kilpuria missä ei olisi joko nopeaa ohjausta tai ohjaustehostinta. Tästähän molemmat puuttuu ja sen kyllä huomaa... Vielä kun tuo ratti on melkoisen pieni niin tuntuu aika kammottavalle. Haittaako kilpavauhdissa niin paljoa, en tiedä, mutta jonkin verran se arvelluttaa.
Onneksi on maanantai iltaan asti aikaa miettiä sitä kilpailemista...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti