Kun sisusta tuli tyhjäksi, oli seuraavaksi syytä tyhjentää myös konehuone. Paljon pieniä juttuja sieltä oli jo tullut purettua ja siinä huomattua, että onhan tuo autojen rakentaminen kehittynyt. Daihatsussa kun esimerkiksi johtosarja oli yhtä puuta, tässä moottorissa olevat johdot ovat oma johtosarjansa ja tulevat yhdellä liitoksella muuhun järjestelmään. Täten ei tarvinnut irroitella suotta mitään liittimiä moottorista.
Vetoakselitkin ovat aika erilaiset, toki autokin on aivan eri kokoinen mitä aikaisemmat autoni. Tästä syystä kartturin puolen vetari on kaksiosainen. Pitkään yritin sitä kokonaisena vaihdelaatikosta asti irroittaa mutta en millään päässyt ymmärrykseen, että mitenhän se olisi tapahtunut... Täten puramme vetarin keskeltä, onhan noita niveliä ennenkin auottu. Toki yleensähän siinä nivelessä on jotenkin säädettävä kiristysrengas, tässä kun oli mallia kiinteä rengas. Ja löytyihän sieltä sisältä jousikin... olisikohan pitänyt jättää purkamatta, ehkä, sen näemme kasatessa...
Pikkuhiljaa lähestyi hetki kun auton voisi viedä kaaritettavaksi. Putket kun tässä kohtaa olivat jo varastossa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti