Pikkuhiljaa vuoden vaihdetta kohden sain keulaakin purettua. Kauheesti ei isoja yllätyksiä tullut vastaan. Ohjaustehostimen sähköliitin oli aivan rasvassa, tainut vuotaa joskus. Toki se oli positiivinen yllätys, että onkin sähköinen tehostin, ei tarvitse hihnan pois paikaltaan lähtemistä pelätä. Pumpun sijainti on vähän riskaabeli, heti puskurin takana kartturin etunurkassa. Ei parane oikoa liikaa...
Pyöränkotelothan tässä on todella isot, ei tarvitse murehtia että tulisi kilpapyörillä ahdasta. Mutta yhtä lailla kuljettajan puolella on etunurkkaan laitettu tavaraa. Siellä on puolestaan ABS-yksikkö, jota kautta kaikki jarruputket kulkevat. Senhän saisi poistaa, mutta taidan päästä paljon vähemmällä tappelulla kun annan sen olla paikallaan. Ottaa vain sulakkeen kisakäyttöön pois paikaltaan. Mutta ei parane siis kuskin nurkallakaan liikaa oikoa...
Tammikuun puolella sitten vähän houkutteli taas kilvanajo, joten tuli perus öljyjä yms. tilailtua Daihatsuun, mutta samassa jo valmiiksi tuo turvapuskurikin kun vajaan neljäkymmpiä vain maksoi. Pakkohan se oli saman tien sovitellakkin, että pitihän silmämääräinen arvio vaurioista paikkansa. Onneksi piti, puskuri menee ihan suoraan paikalleen ilman mitään murheita.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti