Siinä sitten selvittelin, että laturihan tuon maadoituksena toimii ja periaatteessa sen puutteesta voisi johtua valojen palaminen. Toisaalta laturista todella kuuluisi vielä tuon lisäksi tulla virtaa lampulle päin ja valon kuuluisi syttyä kun jännitteen ero on tietyn suuruinen. Tämä pisti miettimään, että lataakohan tuo kierroksilla ihan oikein... Toki tuolloinkin pitäisi nyt tyhjäkäynnillä valon sammua, mutta sitä nyt vielä voisi mitata. Jos lataa normaalisti myös kierroksilla, en todellakaan tiedä mitä tekisin. Kai sillä sitten vaan ajelee ja koittaa selvittää siviilikatsastukseen mennessä...
Rallirenkaat tuli tänään auton alle vaihdeltua ja samassa vaihdoin uudet tulpatkin koneeseen. Huoltosuunnitelma olisi sitten öljynvaihtoa vaille valmis, kunhan tietäisi vielä koska laatikon saisi takaisin... vähän kun tekisi mieli jo ensi viikolla kilpailla...
Missäs ensi viikolla voi jo kilpailla? :) On hitaan puoleista tämä kevään tulo vähän joka puolella ja varmaan monen tallissa sorapyörät jo odottaa kiivaasti ulkoilutusta!
VastaaPoistaTuossa olisi asvalttisprinttiä tarjolla, samassa osoitteessa missä skodankin kanssa tuli pari kertaa käytyä. Saa nyt nähdä...
Poista