Yliteippaaminen osoittautui käytännössä mahdottomaksi (ja myös kalliiksi), joten marssittava maalikauppaan. Vanha lokari mukaan ja eikun mittaustuloksen mukaisesti sekoitus mukaan.
Mutta ennen maalaamista piti vielä tehdä loput tarvittavat reiät. Vaikka tänään onkin perjantai kolmastoista, niin tässä onnistuin, joten eikun samaa vauhtia kevyt hionta ja maalia pintaan. Sääennustuksia kun katselin, että tänä viikonloppuna voisi vielä juuri ja juuri saada maalailtua omassa tallissa, muuten olisi tarvinnut siirtää muualle maalaamisen ajaksi osat.
Kaikki laitteethan maalaamiseen oli Skoda-ajoilta jääneet, vaikken niitä itse silloin käyttänytkään. Siksi olikin vähän hakusessa tuo maalaaminen, mutta äkkiseltään näyttää hyvälle. Se, että miltä näyttää parin päivän päästä suurinpiirtein kuivuneena onkin eri juttu...
Kuvassa näetkin maalauskoppini. Noh en minä kärryn sisällä maalannut, mutta sinne sisään ne lykkäsin kuivumaan. Ompahan edes tuulensuojassa ja teoriassa ehkä vähän lämpimämpääkin. Puskuriinkin laitoin jo pohjamaalikerroksen, josko sunnuntaina kävisi siihen pintamaalitkin laittamassa. Se hoidetaan perinteisellä spraymaalauksella, ei tämä kuitenkaan mikään näyttelyauto ole...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti