Ei, ei auto ole jo valmis. Se vain näyttää sille.
Sovittelin varmuuden vuoksi tuon puskurinkin paikalleen, ennen kun taas puretaan osiksi. Kun tartteehan nuo maalatakkin... taino harkitsen vielä yliteippaamistakin, mutta taitaa tuo väri tulla siinä kohtaa ongelmaksi.
Oikasun yhteydessä vaihdettiin varmuudeksi tukivarsi, ulkoisesti näyttää täysin suoralta ja ehjältä, mutta parempi ehkä varman päälle. Samoin on tarkoitus vaihtaa vetoakseli, vaikka sekin näyttää ehjälle ja suoralle. Samalla paljastui, että joku oli aiemmin jo hitsaillut lukkopeltiä. Ja samalla tullut lyhentäneeksi sitä. Vähän ihmettelinkin, että onko se jäähdytin oikeasti noin lähellä pakosarjaa alunperinkin... Kun jäähdytinhän on yläreunastaan kiinni tuossa palkissa, niin nyt kun palkki tulee vähän ulommas pitäisi jäähdyttimen ja pakosarjan väliin jäädä enemmän tilaa.
Kasausvaiheen aloitin konepeltiä tekemällä. Tosin aluksi jouduin senkin vielä vaihtamaan, se aavistamani lasinpesuriongelma kun toteutui (onko noitakin oikeasti kahta erilaista...). Se muuten on tälleen yksin tehtävänä melko jännä urakka, mutta sain siinäkin onnistuttua, enkä tiettävästi edes rikkonut mitään. Sitten porailemaan reikiä, ajattelin tehdä kaikki tarvittavat reiät ennen maalausta/teippausta niin ei tarvitse sitten uutta pintaa rikkoa. Lisävalokotelo on nyt sovitettuna, seuraavaksi sen johdotukset ja konepellin lukitus.
Sitten täytyy vielä keksiä mihin tehdä päävirtakatkasija. Todennäköisesti sekin on laitettava konepeltiin. Tilaa kun ei ole yhtään ylimääräistä ja kun päätin tehdä erillisen katkasijan täytyy myös miettiä miten saisi siihen johdotukset fiksusti. Ja sekin tarttisi päättää, ettäkö virtapuolelle vai maapuolelle...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti