Nyt kun kilpuri on purettu odottamaan lopullista päätöstä oikaisusta, on syytä ruveta purkamaan tuota elintenluovuttajaa.
Näitähän on tallissa kaksin kappalein, toisessa moottorivika ja toinen koriltaan huonompi. Moottorin ollessa nyt venttiilikoppia lukuunottamatta ehjä (ainakin tällä tietoa) on melko helppo päätös ruveta tuota moottorivikaista purkamaan osiksi. Tästä autosta kun on jo vähän irroiteltukkin, kun se rikkinäinen moottori olisi joka tapauksessa tarkoitus pilkkoa osiksi.
Konehuoneesta jatkankin purkua, nyt kun on hyvässä muistissa mitä kaikkea pitää irroitella että saa paketin nosteltua pois. Tiedossa oli, että tässä on erilainen vaihdelaatikko mitä ralliautossa. Se aiheuttaakin pienen pohdinnan, nimittäin mistähän täältä saa öljyt pihalle... Proppu löytyy ja täten päädyn vielä kuljettajan puolen vetarinkin kimppuun. Hetken tappelun jälkeen on vetari irti ja sitten onkin syytä heti tehdä vertailua, olisivatko nämä tuurilla kuitenkin samoja edes toisesta päästä...
No ei ole. Ei sitten miltään osin. Täten herää kysymys, onkohan tässä autossa etunavatkin erilaiset mitä kilpurissa... Tämän myötä talliin ilmestyy neljäskin osakasa. Edelliset kolme kun ovat käyttökelpoiset osat, metallijäte ja muu jäte. Nyt tulee myytävien osien kasakin...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti