Tätä vikaa näissä vähän tuppaa esiintymään, jos akun on irroittanut liian äkkiä auton sammutuksen jälkeen. Noh pyyhkijöitä korjatessani akkua joutui vähän väliä siirtämään edes takaisin... Vaihdan toisesta autosta tarvittavat älylaatikot ja auto lähteekin heti käymään. Avaimesta sammuksiin (päävirrat jätettiin päälle) ja eikun taas kärryä perään + työkalujen siivous. Sitten taas starttaamaan ja ei lähde käyntiin...
Siinä kohtaa otetaan pieni paussi, ladataan auton akku ja vaihdetaan alkuperäiset laatikot takaisin. Sillä diagnostiikka laitteilla pitäisi myös pystyä saamaan laatikot heräämään takaisin. Tosin tässä kohtaa olen ollut tallilla jo liki 10 tuntia yhtä soittoa, joten pistän päivän pakettiin ja lähden kotiin. Torstai aamulla heti jatkamaan ja reilun tunnin säätämisen jälkeen auto onkin taas käynnissä! Eikun kärry perään taas (tällä kertaa auto jätetään käymään taustalle...) ja kohti katsastusta. Katsastuksesta pienen kehoituksen kanssa jatketaan matkaa pyöränkulmien säätöön jossa tuo pieni kehoituskin korjataan samalla. Ja samalla vauhdilla vielä treenipätkällekkin ajamaan kolme vetoa. Taas tuli yli 10h päivä maakuntaa kiertäessä, mutta nyt sen pitäisi olla valmis.
Tänään sitten vielä aamulla hakemaan siirtokilvet, pikainen pesu, renkaiden vaihto ja huoltoauton pakkaus. Tästä tuli oikeasti valmista. Huomenna koitetaan sitten tuleeko ajamisesta yhtään mitään. Kilpailuhan on vielä todellinen kotikisa, sillä matkaa kilpailukeskukseen on vain reilut seitsemän kilometriä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti