Ensiksi hajonneesta pyyhkijävivustosta talteen otettu pyyhkijämoottori testiin, tämä ei kilpurissa herännyt, joten jos herää varaosa-autossa, on meillä pieni ongelma. Ja se herää. Jaahas...
Sitten taas yleismittari käteen ja vertailemaan lukemia. Olin jo aiemmin mitannut, että ralliautoon tuli kyllä virta liittimeen, mutta onkos se jatkuva virta. Kyllä näinhän asian laita on, täten jäljelle jää kaksi johtoa + maajohto. Hauska homma, mutta näihin kahteen johtoon ei tule mitään lukemia kummastakaan autosta. Ja se jos jokin aiheuttaa erittäin suurta hämmennystä. No kaipa tuon maajohdon voisi vielä varmistaa.
JA BINGO. Täältähän tulee nolla! No tämähän helpottaa kummasti, olin toki jo ralliautosta liki kokonaan irroittanut sekä pyyhkijän moottorin ja vivuston (sekä tehnyt valmistelut samaan urakkaan varaosa-autosta...), mutta nyt tarvitseekin enää selvittää miksi tähän ei tule maadoitusta.
Sekin selviää yllättävän nopeasti, tutkailen vähän lähistöllä olevia johtoja ja kas, täällähän on ihan irtonainen maajohto...
Sitten vaan kaikki kiinni ja kasaan, kas meillä on pyyhkijät.
Tänään vielä sitten pieniä viimeistelyitä ja jopa kameratelineet jo paikalleen. GoPro:n teline tosin murtui, mutta onneksi sen vielä sai modifioitua, ilmeisesti pieni vihje siitä että voisi uudemmankin hommata... Sitten vielä takapäähän kaapimien kimppuun. Nehän ehtivät jo 10km ajelussa jälleen kerran hajota. 5mm teräslevy ei ollut tarpeeksi vahva... Jätetään tämä asia taas roikkumaan tulevaisuuteen, jotain tehtävä, mutta ehkä aloitettava nyt täysin nollasta ajattelu sen suhteen.
Mutta huomenna olisi katsastuspäivä. Toivottavasti ei tule mitään ylläriä, sillä tällä viikolla olisi tarkoitus tosiaan kilpaakin ajaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti