Kävin tänään läpi jokaisen nurkan autosta. Tarkoituksenani oli mitata nuo takarummut (niitäkin on kahta eri kokoa...) ja etupäähän laittaa vielä nuo sokat vetareiden päähän.
Toinen takanurkista näytti ihan normaalilta, mutta tämä kuljettajan puolen vähän herätti epäilyksiä. Miksi tämä on näin märkä? Mahtaakohan tuo rummun sisuskalut vuotaa... En ihan äkkiä keksi muutakaan. Sama vika oli myös kuskin puolen etunurkassa joka oli aivan musta ja kostea. Siellä tosin voi olla vaihteistoöljy/vetonivelrasva sekoitus tuosta viime kisasta...
Täytyy hakea tarvittavat korjausosat niin voisi tuon rummun avata. On nimittäin nuo pinnapultit kiinni jarrurummussa (ainakin tallissa olevassa on...), joten avaamisen jälkeen se täytyy saada samana päivänä vielä kasaankin.
Hitsaushommat siirtyvät MM-rallin jälkeiseen aikaan, vaihdelaatikon vien taas avattavaksi vielä tällä viikolla. Eiköhän tästä F-cuppiin valmista saada...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti